Menü
Sepetiniz

Çözüm Merkezi

Hayır. Hepsi Medikal'den sipariş vermek için üye olmanıza gerek yoktur. İstediğiniz ürünleri sepetinize ekledikten sonra ödeme adımında "Üye Olmadan" bölümünü seçip sipariş verebilirsiniz.

Kredi kartına alt limit olmadan vade farksız 4 taksit seçeneğimiz var. Ayrıyetten banka havalesi/eft ile de ödeme yapabilirsiniz.

Ücretsiz kargo gönderilerini UPS Kargo ve MNG Kargo ile gönderim yapıyoruz. Ayrıyetten sepette dilerseniz Yurtiçi Kargo firmasını da seçebilirsiniz.

Siparişinizin ödemesi onaylandıktan sonra (kredi kartı ile ödemelerde ortalama 15dk, havale/eft ödemelerinde ücret banka hesabımıza ulaşınca) siparişinizi hazırlanma sırasına koyuyoruz. Paketiniz hazırlandıktan sonra ilk kargo firması alımında seçili kargo firmasına teslim edilir. Kargo firmasına teslim edildiğinde sitemizdeki kargo takibi sayfasından takibini yapabilirsiniz.

  • Ürününüz stoklarımızda mevcut ise siparişiniz 2 saat içerisinde hazırlanır, faturası vermiş olduğunuz bilgilere göre düzenlenir ve seçmiş olduğunuz kargo firmasına teslim edilir.
  • Ürününüz stoklarımızda değil ise tedarik etme süreci başlar ve tedarik edildiği an kargo firmasına teslim edilir.
  • Ambalajı ve paketi açılmamış
  • Orijinal kutusu zarar görmemiş
  • Sağlam ve çalışır durumda olan tüm ürünleri 14 gün içerisinde sorgusuz sualsiz iade edebilirsiniz.

Faturanız sipariş verdiğiniz e-posta adresine pdf formatında gönderilmektedir. Eğer gelen kutusunda göremiyorsanız e-posta hesabınızda diğer bölümlere bakmanızı öneririz.

Siparişinizin kargo firması ile teslimatı sırasında paketinizi, kargo görevlisinin yanında açıp kontrol etmelisiniz. Kargo ambalajında sorun olmasa bile kontrolünüz önemlidir.

Pakette ya da paket içeriğinde herhangi bir hasar ve eksiklik varsa ne yapmalıyım?

  1. Kargo görevlisine, kutuda hasar var ise Hasar Tespit Tutanağı, kutuda hasar yok ancak üründe hasar var ise Durum Tespit Tutanağı hazırlatmanız gerekmektedir.
  2. Ardından bu tutanakla birlikte "Hesabım - Siparişlerim" sayfası iade etmek istediğiniz ürünün yanındaki "Ürün İade" butonuna basıp "Hasar Görmüş" seçerek 14 gün içerisinde iade talebi oluşturun.
  3. Tutanağın görselini mail yoluyla ya da whatsapp destek hattımızdan göndermeyi unutmayınız.
  4. Müşteri temsilciniz tarafından size verilen iade kargo gönderi kodu ile 7 iş günü içerisinde ürününüz ve tutanağın aslını tarafımıza göndermelisiniz.



Size daha iyi hizmet verebilmek için sitemizde çerezlere yer veriyoruz. Sitemizi kullandığınız sürece Çerez Politikamızı kabul etmektesiniz. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Whatsapp